:(

E sååå sur!
Idag åkte hela klassen till Karolinska i solna för att gå på föreläsningar och annat kul.
Och va hände med mig?
Jo jag fick så klart feber och fick stanna hemma :(
Plus att inget funkar för mig idag.
När jag försökte göra matteläxan så kunde jag bara dem 10 första talen och sen fattade jag nada.
Då tänkte jag att jag kunde ta tag i engelskan ... aa då sket det sig där också ...
Då släppte jag det och tänkte fortsätta med svenskaläxan som ligger som ett dokument i datan,
tror ni inte att datan påstår att dokumentet e låst och inte går att öppna?!
Aa det va ju bara att ta nästa läxa då, naturkunskapsläxan ....
Då har jag inga bäcker till det hemma -_-
Såååå typsikt mig!
Efter det gav jag upp ....
Nu ska jag och pappa laga mat och så får vi se sen om han kan hjälpa mig med datan :O


Ågesta! Love that place.
Nåt som piggar upp e ju alla minnen man har därifrån ;)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Stackare!!! <3

2011-09-15 @ 19:22:56
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0