Va busig jag eeee!

God morgon på er!
Vaknade med en lätt ångest i morse ... jag va nämligen tvungen att bestämma mig för om jag skulle gå till skolan (vi har nån tema dag om sömn) eller om jag skulle va lite busig och va hemma istället :P
Jag valde att va hemma! ;)
Snacka om nörd jag e när jag inte ens kan skolka en dag utan att få ångest .. men sån e jag ;)
Men jag ska faktist inte sitta och slappa hela dagen utan tanken är att jag ska göra läxor :/
Fast det kan va kul när man har ordentligt med tid och hinner göra dem bra :D
Sen ska jag skicka in ett cv till mcdonalds oxå ... så får vi se om jag kanske kan få ett jobb så jag har råd med mitt dyra liv ;)
Nu ska busiga jag fortsätta med engelskan ... Ha en bra dag! ♥


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nämen Lotta ;-)



Super söt bild!



Sv: det hoppas jag med!!

2011-10-12 @ 16:30:40
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sötast i världen! Och jag minns den dagen. Vi GICK heela vägen :P sjuuukt jue x')

2011-10-13 @ 22:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0