Alla dagar borde vara som idag

Hola Amigos!
Idag har jag haft en extremt chill dag :)
Började vid nio med utvecklings samtal ...
Sen hade jag hål fram tills elva, och då va det idrottsprov som gällde.
Och då hade jag ju tid att sista-minuten-plugga, tummen upp för det!
Efter provet var det lunch.
Kycklingfilé och klyftpotatis, med en sjukt god basilikasås.
Det har aldig varit så god mat i skolan nån gång tror jag :P
Sen var min skoldag slut, och det va dags att börja traska hemmåt ...
Nu ska jag plugga hela kvällen fram tills åtta då det e bonde söker fru (jag e lite nörd när det gäller det).
Och sen direkt efter det är det ju Grey's Anatomi :D
Bästa dagen någonsin! (i alla fall när det gäller alla som inkluderar skola ;))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0