Uppdatering

Hej Hopp
Va ett tag sen sist så jag tänkte uppdatera mig lite om dem "roligaste" sakerna som hänt ...
I tisdags red vi ut, men fick vända efter en stund för världens skyfall med hagel överraskade oss :S
Jag va blöt ända in till underkläderna :P

Igår va jag hos Linnea och kollade på sista One Tree Hill avsnittet på säsong åtta.
Jätte bra avsnitt måste jag säga :D
Nästan så att man hoppas att dem inte gör fler säsonger,
för det går typ inte att komma på nåt bättre avslut :O

Idag har jag pluggat och ... pluggat :P
Jag har bla. spanska prov nästa vecka där man ska skriva nån text i dåtid.
Problemet är bara att det finns två olika former som man kan böja verben på, beroende på om det är en vanlig sak som hänt eller om det är något plötsligt eller oväntat ...
Måste dem alltid röra till det så mycket?! ;)

Nu ska jag kolla på alla Big Brother avsnitt jag missat i veckan :D
Ha det nice!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det var skit bra!



Sv: du e oxå gullig :-D <3

2011-05-21 @ 22:10:56
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0