Trött Chey

Hej där ute!
Idag hade vi ingen lektion på morgonen, därför jag käka frukost ganska sent och hann inte med nån lunch.
Vilket kanske inte va det absolut bästa eftersom vi inte slutade för ens halv fem.
Plus att på sista lektionen var det spanska prov ...
Provet gick väl ganska bra tror jag, men det e så svårt att skriva texter :O
Och av nån anledning blev jag extremt trött efter, antagligen för att jag inte hade käkat nåt :P
Men nu har jag typ kökat hela kvällen istället, det finns inget stopp!
Och fortfarande är jag lika trött :/
Så det e väl bäst att sova tidigt idag då ... men jag känner ju mig själv, så vi får väl se hur det blir med det ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

Svar: Hihi antar att du kunde läsa mellan mina rader där i slutet? ;) <3

2011-05-24 @ 07:09:42
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0