Piiinsamt ...

Hej hopp!
Var ju i stallet idag, och där var det kaos tydligen för häst efter häst blev typ halt, och folk hade ingen häst att rida på ...
Och där kommer lilla oskyldiga jag och ställer till med ännu mera problem! :S
På data skärmen stog det att jag skullF ha Flingan (trodde jag).
Fan tänkte jag .. men det e bara att bita ihop lixom.
Aa, och sen när jag ridit klart så visar det sig att jag läst fel, och att jag skulle haft jätte roliga och snälla Flugan i stället ...!!
Så där har jag suttit och kämpat för kung och fosterland i onödan plus att jag gjort så att personalen va tvungna att lägga om hela hästschemat ... bajs asså :/
Men seriöst visst e det likt, Flingan och Flugan?! :O



Hoppsan ...

Kommentarer
Postat av: ♥ Mathilda - Theres only one tree hill

Hahaha! Förlåt. Hahahahaha! :P <3

2011-05-04 @ 20:55:40
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Postat av: ♥ Mathilda - Theres only one tree hill

Sv. Närå, bara nästan :P <3

2011-05-05 @ 08:46:09
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0