Kallare än kallast

Hej hopp!
Jag sluta tidigare idag för vi hade bara np i matte B :D
Så nu sitter jag och käkar lunch, jag orkade inte käka i skolan + att de va broccolisoppa :/
Provet gick inge vidare, och vaktmästaren öppnade fönstret så det blåste jätte kall luft på mig i typ fyra timmar.
Och grejen är att de va en tant som frågade mig om det blåste för kallt, och då hör jag mig själv säga: Nej då det går bra. Vadå bra?! Jag frös ju typ ihjäl!
OMG jag måste sluta svara innan min trög tänkta hjärna har hunnit registrerat va folk sagt till mig. :O
Jag undrar om jag någonsin kommer blir varm igen :S
Efter lunch ska jag nog göra bildläxan (måla) och kolla på TopModel ...
Sen blire stallet :D
Dressyr skulle vi ha idag .. Hoppas jag får Flugan eller Presto :P


Känner mig lika frusen som den här blomman ... typ ;)

Kommentarer
Postat av: ♥ Mathilda - Theres only one tree hill

Akta så du inte tar fel häst :P



2011-05-17 @ 17:55:07
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Postat av: ♥ Mathilda - Theres only one tree hill

Sv: Hahah :D



Jaaa.. Hade vart awesome! Men jag kan nog inte hålla mig till i helgen :P

Jag och Linnea tänkte se det tillsammans imorgon. Men vi ska åka och träna strax efter sju, så det är på eftermiddagen... När slutar du?? <3

2011-05-17 @ 22:01:36
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0