Allt går fel idag!!!

Idag går det mesta dåligt ...
I morse hittade jag först inte mitt matkort, sen mådde jag as illa på idrotten, efter lunch hade vi kemi prov som gick helt åt helvete ... ursäkta språket ... men seriöst det går aldrig bra för mig i kemin.
Sen när jag i alla fall va klar med skiten så går jag och malin hem. Väl hemma inser vi att vi glömt ett ap viktigt papper i skolan ... det blev ju bara att gå tillbaka då.
Väl hemma (igen) inser jag att jag glömt kemiböckerna i skolan, men pappa va snäll och sa att han kunde skjussa mig till skolan senare. För jag orkar seriöst inte gå tillbaka en gång till!!
Så nu satte jag mig i alla fall vid datan för att bli lite gladare .. går in på skolans hemsida ... och vad ser jag där?!
JO det ap viktiga pappret som jag snacka om tidigare ligger där som en nedladdningsbar fil .... asså bajs dag!!!
Jag går och lägger mig ... God Natt! -_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0