Hemprov + Feber = Dålig kombination!

Satt hela dagen igår och skrev på mitt hemprov om medeltiden, eftersom det skulle skickas in innan tolv på natten.
När kl. va typ tio så började jag känna mig klar, så jag skicka in ...
Va händer då?!
Jo, alla svar raderades, men provet fanns kvar på sidan, och statusen var "inte skickat".
Kan ni tänka er?! 40 frågor!!! Bara borta!!! Och inlämningstiden är slut ... :O
Snacka om att jag fick panik, typ hyperventilerade och allt.
Men jag mejlade läraren och berätta som de va, så får vi se om svaren (trots allt) kommer fram ändå ... Hoppas!!!
Nu ska jag kolla på gårdagens Big Brother avsnitt så kanske jag blir lite gladare ...


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Med bra kvalité? :D <3

2011-03-25 @ 14:57:50
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0