Asså .. va pinsamt!

Jag tänker börja med att säga att jag har feber, så jag tänker inte hela vägen ...
Idag hade vi uppsattskrivning i svenska så jag gick till skolan fast jag e sjuk (duktig chey!) ;)
I alla fall så sätter jag mig där och börjar skriva, och inser att det finns 6 punkter, och måste hinna skriva 4 sidor om varje ...
Så där sitter jag, och skriver 6 gånger 4 sidor om både det ena och det andra :S
Sen när jag kommer ut därifrån slår det mig en sak:
Varför måste man skriva 6 uppsattser, om det bara skulle va en enkel uppsattsskrivning?
Det visade sig att man skulle ha valt en av dem där ämnena och skrivit om de ... hur i hela världen tänkte jag där asså ... :(
Det va as pinsamt att förklara sen att jag tydligen inte hade hängt med på den viktiga lilla detaljen ... :/
Haha gud asså ...

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahaha, sötnos! :D Tog inte det en evighet?? <3 Krya på dig! <33

2011-03-25 @ 14:30:52
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0