Lite tid "över"

Nu har jag lite tid "över" till att sätta mig här och skriva ett par rader om mitt oooootroligt fartfyllda liv ;)

Onsdag: Hade bara en lektion i skolan, så jag åkte med mamma till morfar en stund.
Där städade vi lite på hans balkong så han ska ha någonstans att mysa på i det fina vädret.
Efter det åkte vi hem och käkade lunch. Sen vidare ner till badhuset och simma 26 längder eller va det blev ... :O
På kvällen skjussade vi mamma till tåget, som hon (tillsammans med en kompis)
skulle ta för att åka på en nostalgitripp till Duved (där dem bodde när dem var små).

Torsdag (idag): I allmänhet en ganska soft dag ... Hängde med några av dem underbaraste, käkade kakor i sjödalsparken och solade :D

Och jag spexar som vanligt ... (A)
(Othtjejen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0