En bit in ...

En bit av sommarlovet (typ en vecka) har gått,
och jag har fortfarande inte fått in i min hjärna att det ska va så här i ca. 9 veckor till.
Det e så mycket jag vill hinna med,
men som sagt det e ju en stund kvar så det kanske e dags att dra ner tempot lite ;)

I måndags va jag och mamma med Nellie ute i Sundby och tränade utställning.
Det går bättre och bättre måste jag säga. Nu kan hon komandot stå!! :D Sensation, eller hur? ;)

Igår åkte jag och mamma och fikade med morfar vid nån sjö. Mamma hade bakat en as god paj, med typ rabarber, jordgubbar och mandelmassa :D Efter det tränade vi Nellie.
Och på kvällen såg jag en halv? film hos malin ;P

Idag har jag och vovven haft en välförtjänt vilodag.
Va ute och gick morgonpromenaden vid åtta, tränade henne lite och sen sov vi till typ halv tolv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0