Trött, men kul har det vart

Jag och malin har haft en riktigt härlig helg
med massa film tittande och god mat :D
Och Johanna hakade på en stund igår kväll oxå!
Kul Kul!! :D
Tror vi sov endast fyra timmar i natt, men det va det värt!!

Idag gjorde jag och Malin alltså inte många knop ...
Men vi gick i alla fall lång promenad med Bizzie och borstade henne,
duktigt av oss tycker jag ;)
Sen va vi lite kreativa vid lunchtid och tog oss tid att steka plättar :D

Just nu håller jag på att ladda ett avsnitt av Hellcats.
Och undertiden det laddar så plockar jag fram lite kläder och sånt som jag ska ha med till båten.
Längtar gryyyyyymt mycket efter att få komma ut på havet :D


Kommentarer
Postat av: Linnea Petersson

Dom ser jätte goda ut :D <3



Kramkram

2011-07-25 @ 21:16:33
URL: http://Lillasyrra.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0