Plumms

Vi hade det jätte härligt ute på Lida!
Det va lagom varmt för en skogspromenad och Nellie slapp flåsa ihjäl sig.
Vi va även ner till vattnet en stund men som vanligt vägrade Nellie bada mer än till magen :P
Så istället satt vi en stund på bryggan och borstade henne :D
Sen när vi skulle gå så böjde jag mig ner för att knyta upp linan som vovven satt fast i ... plumms säger det!
Och ungefär det värsta som kan inträffa, inträffar :O
Jag hade alltså lyckats sumpa mobilen i sjön .. härligt!
Men som tur e så har jag en ängel till mamma som snabbt som ögat hoppar, och lyckas få upp den :O
Så nu ligger den på tork så får vi se om den går att rädda ...



Kommentarer
Postat av: Michelle

jätte fin header du har:D

2011-07-18 @ 20:07:43
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Mathilda

HAhahaha :D :P



Sv: Jag tänkte låna den av Linnea sen :D



Ni måste komma hit!! Vi har till och med lyckats fixa så vi har rinnande vatten :P Får se hur länge det fungerar.. Haha <3

2011-07-22 @ 12:54:08
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0