Tullgarns Slott

Kom hem igår eftermiddag men då orkade jag inte blogga.
Jag har så klart lyckats få nån äcklig förkylning, som vägrar släppa taget.
Men vi hade i alla fall väldigt mysigt på slottet med god mat ur mysiga rum.
I fredags kväll gick vi på en teatervandring runt slottet.
Eller rättare sagt vi trodde det var en teatervarndring ... Men den trevliga vandringen förvandlades allt eftersom till en skäckfylld spökvandring :S
Vi vadrade i laburinter och sick sackade mellan "spöken", bevittnade både en "halshuggning" och en häxa som brändes på bål.
Snakca om att jag hade svårt att sova sen ;)
På lördagen gick vi på guidad tur i slottet.
Och efter det avslutade vi våran vistelsen på Tullgarn med en picknick i det fria :D
Jag glömde så klart kameran så jag kan tyvärr inte visa er några bilder .... Otroligt klantigt -_-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0