På bättringsvägen

Nu börjar jag må bättre igen så jag tänkte att det va dags för en liten uppdatering.
I onsdags och torsdags (igår) så sov jag mestadels ... Ni vet feber, hosta och ont överallt :/
Men nu börjar jag som sagt att må bättre :D
Lagom till skolan börjar lixom .. ;)
Fick faktist ett brev av rektorn i går, tror jag det va, där det stod att jag var välkommen kl. nio på måndag ....
Ja det tror jag säkert att jag e ... men .. om man inte vill då?
Jaja, det blir nog skoj ändå, när allt väl kommer igång med nya kurser och sånt :)
Nu ska jag dricka upp mitt te
och sen försöka sova till regnets smatter mot rutan ...


Några muffins lyckades jag baka i onsdags i alla fall, trots sjukdom ;)
Mamma hade surströmmings skiva ...
Jag va ganska glad att min näsa va igenkorkad just då :O

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Bra jobbat :D <3

2011-08-21 @ 16:18:47
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0