Skogs Promenad

Oooooj va bra jag har bloggat *host*
Hehe .. har varit lite mycket info och skit i skolan, och när man väl kommer hem e man lixom helt slut.
Får hoppas denna vecka blir något lugnare, så jag hinner med datan lite oxå :P

Har i alla fall haft en jätte härlig helg :D
Mamma, jag och Nellie har varit ensamma hemma, medans pappa varit iväg och fiskat kräftor.
Så i går åkte vi till Lida, käkade lunch, gick runt i skogen och leta svamp och sånt :P
Va även och såg "I Rymden Finns Inga Kännslor" i fredags med några vänner ... Kul film, men kanske inte värt att betala för :P








Mamma och Nellie ♥


Kommentarer
Postat av: Mia

Va söta! :) <3



Svar; haha nej det har jag inte hittat på! :) Det är Westlife med låten Soledad! :) <3

2010-09-05 @ 17:28:22
URL: http://miamupp.blogg.se/
Postat av: ♥ Mathilda - Theres only one tree hill

Söte! :)

2010-09-05 @ 22:47:22
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0