Stallet!

Yeey!
Dags för veckans bästa dag igen!!!
Hade visserligen fysikprov idag men jag tror det gick ganska bra faktist =D
Nu sitter jag här med lite religion att plugga på, det e ju prov på torsdag, men om jag fattat det hela rätt så kommer frågorna mäst handla om egna åsikter, så jag behöver nog inte ta det så jätte seriöst, hoppas jag =P

Nu e det nog bäst att jag går och byter om, om jag ska hinna äta middag innan jag åker =S
Glöm inte att Idol börjar ikväll!!!
Jag måste typ skynda mig as mycket i stallet för att jag ska hinna hem, man vill ju inte missa första avsnittet!
Men nu måste jag gå, ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Mia

Lycka till på ridningen, saknar dig!<3

2009-09-08 @ 17:00:57
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0