Snabbis!

Jag hinner inte skriva så mycket, för jag har ju en del läxor som sagt ...
Men jeag tänkte i alla fall berätta lite om min dag.

Idag var det skolfoto, vilket brukar resultera i katastrof eftersom man inte brukar bli så bra =(
Men denna gång vet jag inte hur det blev eftersom jag inte fick se nått i skolan, och det går inte att se på internet som det har gått att göra vissa andra år! Synd!
Men å andra sidan kanske det e lika bra, för då slipper man ju i alla fall se hur man blev, och sedan gå och undra över det ...
Nog om det ..
Eh .. ja, det hände nog inget mer intresant idag ...

Hoppas ni haft det roligare .. Bye!


Kommentarer
Postat av: Mia

jag har haft de bra :P haha fotona blir aldrig bra :(:P <33

2009-09-03 @ 20:44:58
URL: http://miamupp.blogg.se/
Postat av: Yojo

Det där med läxor är jobbigt...

2009-09-03 @ 22:09:33
URL: http://yojos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0