...

Halli hallå ...
Jag har ju inte bloggat på ett par dagar, men nu e jag tillbaka här =D
Det var ju typ bara en dag som jag missade att blogga, men det har hunnit hända en hel del.
Tex så har jag fått en moppe!
Så himmla kul!!
Eftersom dom ska ändra reglerna för att ta det där eu-moppe kortet, typ den första oktober, så blev det lite brottom att hitta nåt ställe där man fortfarande kunde ta kortet.
Efter ett långt letatande så hittade vi tillslut nån körskola i högdalen.
Det ska bli jätte kul, lite tråkigt bara att jag inte kommer känna nån där, men det brukar ju lösa sig med tiden.
(men om det råkar va så att nån där ute ändå tänkte ta kortet inom en snar framtid så kan ni väl passa på att hänga på mig =D)

Jaja...
Hela den här veckan har jag typ känt mig helt körd på kvällarna, med ont i halsen och en känsla av att ha lite feber.
Men jag har i alla fall varit i skolan och gjort mitt bästa =P
Idag var jag i stallet med Mathilda, Johanna och Hedvig.
Det var jätte kul att Heddan och Jojo för en gångs skull var med, och dom var jätte duktiga! <3

Nu ska jag fortsätta titta på Idol.
Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0