...

Hej igen!
NU e jag hemma igen och ska väll snart hjälpa till lite för ikväll.
Vi ska nämligen ha vår årliga kräftskiva, och då krävs det en del arbete.

Men i går var jag i alla fall med mathilda i stallet.
Vi åkte typ moppe dit, och shit va kul det va!
Måste oxå ha en moppe!! NU!
Efter stallet så åkte vi hem till mathilda och käka middag och kollade på Idol, sen gick vi och kollade på "Dagboken".
Nån som sett den?!
För er som inte har det så kan jag berätta att den var as bra, men sorglig (eller jag fällde i alla fall nån tår på slutet)
I morse gick jag upp halv åtta, för att mathilda skulle till Friskis och Svettis, och jobba.
Snacka om att jag e trött nu!
Men det e väll bara att försöka rycka upp sig och börja städa och sånt skit.
Bye



Irona! Sötnosen <3



Mathildas sötis kanin MiniHopp! <3

 


Kommentarer
Postat av: Mia

haha skoj, ha så roligt! :)<3

2009-09-12 @ 12:21:49
URL: http://miamupp.blogg.se/
Postat av: Emilia

Så söta! (:

2009-09-25 @ 22:11:16
URL: http://emiliaisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0