Måste bättra mig!

Aa jag måste verklige bli bättre på att uppdatera!
Men jaja får väl se hur det blir med det =P

Här kommer i alla fall en liten beskrivning av vad som har hänt och vad som ska hända:

Lördag: Jag sov typ till 11, sen tog jag det bara lungt. Vid typ 3 tog jag och Mathilda moppen till Centrum och hyrde en film och köpte godis. Efter det åkte vi hem till henne, var inne på datan en stund, käka typ kinamat, och sen vid typ 8 kollade vi på filmen. Fired up, som det hette var as bra! Verkligen ett tips från min sida.
Sen sov jag över där ...

Söndag: Vi sov till 11, åt frukost, va inne på datan oh se käka vi lunch. Efter det åkte vi till stallet (i ösregnet)
Inte kul att åka moppe i ösreng, verkligen inget jag kan rekomendera =S
Jag var väl hemma vid fyra eller nåt, och då duscha jag, och sen kollade jag på One Tree Hill och käka middag.

Måndag: Idag har jag pluggat lite So och kollat på Everwood. Resten av dagen blir nog ganska chill ...

Tisadag: Då ska jag till badhuset med nathalie, och öva på att livrädda nån docka, för det ska vi göra på idrotten nästa vecka och vi suger hårt på det ...

Onsdag: Då kanske jag ska till sydpoolen med några vänner ...

Torsdag: Vet inte riktigt vad som händer då ...

Fredag: Ska till stallet på dagen och senare på kvälle ska jag till mathilda på haloweenfest (nåt vi brukar göra varje år, sen dagis)

Lördag: Ska nog bara fortsätta med so:n ...

Söndag: Då ska jag se One Tree Hill, och plugga so.




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Jag med!!!

2009-10-26 @ 15:56:03
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0