Världens bästa skolavslutning!

Det blev så sent i går hos Yojo så jag lämnade bloggandet till idag i stället.

Vid lunchtid gick jag till centrum för att möta upp alla mina bästa vänner för att fira att sommarlovet äntligen kommit.
Det tog ett tag att bestämma var vi skulle äta, men tillslut kom vi fram till att "Grekiska Kolgrillsbaren" var det bästa alternativet.
Maten tog ett tag att få in, men när den väl kom så åt vi tills vi nästan sprack!
Det var verkligen jätte gott!
Efter det gick vi runt i centrum och kollade lite i affärer bla. på MQ som har rea just nu. Vi skrattde ganska mycket och tog även en del bilder, så såhär i efterhand kan jag inte direkt minnas vad det var för kläder som vi kollade på men kul hade vi i alla fall.
Som tur va så kom pappa ner till centrum precis när vi tänkte gå hem, så jag fick skjuss =P
Efter att ha bytt lite kläder och borstat igenom håret så gick min familj och jag upp till Yojo där alla mina kompisar (även deras familjer) var. Där välkomnades vi med lite päroncider och jordgubbstårta.
För att sedan bli lite hungriga igen innan middagen så fixade Yojos mamma en pingisturnering.
Och man kan väll säga att jag åkte ut rätt fort, jag e as dålig på pingis (eller i och för sig allt som har med bollar att göra)
Middagen bestod i alla fall av en kycklig och pasta sallad, mycket god =D
Jag kan inte riktigt sätt finret på vad vi gjorde sen, men helt plötsligt hade tiden  gott jätte fort och det var dag att gå hem igen =(
Jag somnade typ direkt och sov väll till ca. halv tio eller nåt.
Vad jag ska göra i dag är ännu inte bestämmt, men om det blir nåt kul så lovar jag att blogga om det.



Jag stog under mathildas paraply tills vi hade bestämmt var vi skulle äta!

Jag har inte så många bilder från själva lunchen och dom bilder jag har tror jag inte att mina vänner vill att jag lägger ut.
Men jag åt i alla fall ett grillspätt med fläskfile och ris.


Hemma hos Yojo möttes vi av en otroligt grön vägg! (missuppfatta inte nu, den passade jätte bra i deras kök)



Den otroligt goda jorgibbstårtan!








Lilla välkomst skålen (den borde väll ha varit först men det blev som det belv med det)


Kommentarer
Postat av: othtjejen

:D

2009-06-12 @ 11:59:28
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0