Trekantiga fötter!!!

Nu är jag hemma igen!
Mina fötter har typ format sig till små trekanter, efter skorna.
Det blir nog några mjukare skor när jag drar till Primo om en timme, även kläderna ska bytas ut mot nåt  bekvämare.

Just det vi fick ju våra betyg idag oxå!
Jag fick ett G, elva VG och ett MVG, måste bara säga att jag e skit nöjd med mig själv.
Jaja, visst är jag besviken över att jag inte fick ännu bättre, men det är som det är med det. 
Men det jag lyckades skarapa ihop var inte dåligt det heller!

Nu ska jag ta det lugnt ett tag och känna att det är sommarlov, innan det är dags att springa i väg på nästa grej.



Ett litet kort som man fick av läraren!



Så här hade dom skrivit (lite fjantigt man det kan vara bra att få va det oxå ibland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0