Stan

Äntligen hemma säger jag bara!
Gud va ont i fötterna jag har, jag och jojo sparng typ runt i varenda affär och letade kläder till henne som hon ska ha på skolavslutningen på onsdag. (som ni kanske redan listat ut så åkte vi in till stan efter att vi varit på skansen)
Men till slut hittade hon nån kjol i alla fall!

Nu har jag ätit lite pytt i panna och ska väll bara ta det lugnt och vill mina små (eh .. eller ganska stora) fötter.
Här kommer lite bilder från idag.



Min goda macka!



En söt säl <3



En påfågel (eller vad dom heter) som vägrade att vissa upp sig, fast vi bad snällt :(



Några kor eller nåt



En älg



Mamma älg och den söta kalven!



En björn



En annan björn med sina ungar (jag har full förståelse för om ni inte kan se ungarna, men dom e där i alla fall, haha)



Lunch utsikten (som ni ser var det en massa måsar som oxå tänkte äta lunch där)



Mitt i allt letande efter kläder så bästämde jag och jojo att det var dags att fika lite :P
Här ser ni min halvt smältande yoghurt-glass :)



En av dom alla provrumms-korridorer som jag stått och väntat i idag, hehe.


Kommentarer
Postat av: Natt!s

sv: tack! Visst har jag bra smak när det gäller kläder :P haha nerå



ps.glassen ser asgod ut!! :)

2009-06-08 @ 19:42:13
URL: http://naho.blogg.se/
Postat av: othtjejen

Haha, det ser ut som att den där älgen inte har flyttat på sig på ett helt år. För den låg under nåt träd när jag var där med klassen i sjuan :P

2009-06-08 @ 22:14:47
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0