Stallet med mera ...

Dagen började med att jag och Mathildas mamma åkte ut till stallet för att ta en tur på Jos och Sandor =)
I början gick det väll bra och vi hittade och så ...  men efter ett tag tappade vi nästan bort oss i skogen, men som tur va så kom en annan mamma från stallet gående med sina hundar, så då kunde hon förklara för oss hur vi skulle rida för att komma ut =D
När vi kom tillbaka till stallet så mötte mina föräldrar upp oss där, och sedan åkte vi vidare hemmåt.
Jag hann lagom få i mig lite mat och duscha innan vi senare åkte ner till båten och städade där .... =(
Vi stod där i godan ro, när mamma bara av en slump tittar till på klockan, och insera att den redan är fem, och mamma hade lovat att åka tillbaka till stallet för att hjälpa bonden att ge en av hans hästar en spruta!!!
Usch,  jag hatar sprutor ...
 Stackars den där hästen ...
Det var ju inte av en slump som den behövde en spruta, utan för att någon hemsk och dum person hade gått in i hagen och skurit hästen med en kniv i en muskel, så nu kanske den hästen, som var så lovande, aldrig kan gå på travet igen.
Så himmla taskigt!!


Nu e vi i alla fall hemma och pappa svär över någon båt dyna och mamma kollar på nån helt sjuk film, Rosa Pantern var det tydligen ... !

I morgon ska jag och mamma kanske åka och köpa sims 3, beroende på om vi hinner innan vi ska till stallet, men vi får väll se ...


Ha det bra! ♥




Den stackars skadade hästen! ♥


Balderina fick stå inne och hålla den skadade hästen sällskap ...



Den otroligt äckliga sprutan!!!!

Kommentarer
Postat av: othtjejen

Usch!!! Hur kan man göra nåt sånt??!!

Asså jag blir förbannad!!

2009-06-21 @ 20:44:41
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0