Sjuk eller inte?

Ja, det e frågan!
I går kväll hade jag typ feber och i morse hade jag ont i halsen. Men det inte ens att tänka på att vara hemma idag!
Jag har aldeles för mycket kvar att göra i skolan, labbprov i kemi, måla klart i slöjden och sedan så ska vi få fika på spanskan för att våran lärare ska sluta och det kan man ju inte missa :)
Men i morgon blir det en kort dag, slutar redan kl11.20. Så jag får helt enkelt tänka på det.

Det där programmet "somartid" var ju fruktansvärt tråkigt! Jag bytte snabbt kanal till Grey's Anatomi.

Ha det bra/ Chalotte♥

Kommentarer
Postat av: Natt!s

Jag håller med, skit tråkigt pogram. Trodde det skulle vara kul och blev lite intresserad av att det var från 1994. Vårt år :P

2009-06-04 @ 07:19:19
URL: http://naho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0