Så varmt!

Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket den senaste tiden, men det har varit för varmt för att man ska orka sätta sig vid datorn!
Men här kommer i alla fall lite uppdatering från lördagen och söndagen:

Lördag:  Då bloggade jag ju lite under dagen, men jag tror jag missade kvällen...
Jaja morfar var ju i alla fall här och vi grillade.
sen spelade jag sims 3 tror jag ..., haha noll koll =)



Grillad potatis!



Middagen!



Söndag: Då åkte vi ut med båten, och var borta hela dagen.
Det var så himmla sjönt att äntligen få åka båt igen. Och jag badade för första gången i sjön, för i år alltså, hihi.









Haha, helt plötsligt brakde det till vid några av våra vänners båt, och det visade sig vara badbryggan som hade gått sönder!


Till lunch blev det hemmagjord potatis sallad coh burkskinka (asså skinkan e lite äcklig men tillsammans med potatisen blev det rätt okey ...)


Lunch utsikten ...


Lite fika, med bullar som visserligen var ganska kladdiga, men as goda =)


Sen kollade jag lite i en Frida-tidning ..



Sen kom det en jätte söt liten andfamilj, hihi.




Haha, gårdagens out fit!


Båten! <3








Kommentarer
Postat av: othtjejen

Jag vill oxå!!!<333

2009-06-29 @ 12:21:51
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Postat av: Mia

Mysigt och snygg bikini! :D <3



sv: Tack så mkt! :) Och ja haha den är jag! ;)

2009-06-29 @ 13:00:26
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0