Min moster e äntligen på väg hit!

Usch, alla verkar så nere ...
Visst tycker jag oxå att det är synd att Michael Jackson har avlidit, men jag kan inte påstå att jag varit ett ett stort fan heller.
Asså visst har jag hört nån låt då och då men ..., jag har ändå full förståelse för alla fan.
Det måste vara hemskt att ens stora idol avlider, usch ...


Men för att ändå lämmna det ämnet, även om det känns taskigt att bara glömma, men det gör jag inte jag lovar!

Idag kommer min moster!
Det ska bli så himmla kul.
Det känns som om jag typ bara träffar henne fyra gånger om året eller nåt ...
Hon (och min kusin och min  "morbror") bor lixom i duved så det är ju en bit att åka, och det krävs en del planering  =(
Men nu e hon i alla fall på väg med tåget, och kommer fram senare ikväll  =D
Jag och mamma ska hämta henne vid tåget, om allt går som planerat, hihi.

Jaja idag ska jag väll bara sola och ha det bra!
Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: moster

Jag tycker oxå det ska bli kul att få hälsa på er!!!

Lite varmt på tåget bara, misstänker jag.

kram, moster

2009-06-26 @ 10:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0