Kul som fan!

Hallu!
Jag tror att den hoppkursen är det roligaste jag gjort nån gång, nästa i alla fall, haha.
Asså förut när vi skulle hoppa på lektionerna så har jag alltid tyckt att det har varit lite jobbigt lixom, men nu känner jag mig jätte säker i sadeln även 
när vi hoppar =D
Man jobbar viserligen as mycket och svätten bara rinner men fan va kul vi har!
Det är både bra och dåligt att det är sista gången i morgon, asså det är lite tråkigt eftersom man lixom börjar komma in i det nu, och jag börjar, tro det eller ej, faktist komma överesns ordentligt med Britta, men sammtidigt så tror jag inte att jag skulle palla fler dagar =P
Men nu ska jag ladda upp mig inför dom två sista lektionerna som e i morgon, då jag även rider för  "sista"  gången med Felicia =(
Det är faktist lite tråkigt, jag menar vi har lixom ridit tillsammans så länge jag kan minnas .... Buhu!

Jaja, det blir väll bra än då ...
Nu ska jag nog gå och lägga mig så jag e pigg i morgon =D



Middagen idag ...
Ris med kycklignröra med grönsaker och god sås ... Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0