Fiskar till salu!

Japp ni hörde rätt!
Jag har en massa guppy som vuxit upp och nu behöver nya hem. Jag har även en svärdbärar hanne som inte skulle ta skada av en flytt!
Så om ni är intereserande eller känner någon som är det, så är det bara att komentera det här inlägget, och gjöm inte att ange en mailadress som jag kan maila er på!


En liten bild på själva aquariet =)


En liten bild på när guppisarna var smår yngel!

Jag har ingen bra bild på hur svärdbäraren och guppisarna ser ut nu för dom är för livliga för att kunna fota.
I stället tar jag några bilder från google för att ni ska se hur dom  "raserna"  ser ut =)


Här är en bild som jag med mycket om och men lyckades ta i alla fall


Här är en bild från internet som visar en guppy hane (Jag har för övrigt hanar som ser ut ungefär så här)


Det här är oxå en hane men mamman till guppisarna, som e till salu, har ungefär den här färgen.
Det fanns nämligen ingen bra bild på guppy honor på internet.



Och slutligen en liten bild på en svärdbärar hane =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0