Bröllop

Idag ska jag på bröllop!
Det är så himla kul att gå på sånt, för alla är så glada och lyckliga =D
Det är i alla fall min faster som ska gifta sig, och jag har fått  "äran"  att filma på hala bröllopet, vi får väll se hur det går =S
Asså jag har aldrig filmat förut, och det här är ett bröllop som alla sen i efterhand vill minnas, och då ed et ju tänkt att man ska kunna kolla på inspelningarna och minnas, men då måste ju dom vara bra oxå.
Jaja, det blir som det blir, jag kan ju inte göra annat än mitt bästa =P
Men jag ska försöka ta lite bilder oxå som jag kan lägga upp här på bloggen i kväll =)
Men nu måste jag nog springa iväg och duscha om jag ska hinna med här, hehe.
Men vi hörs!



Nu längtar jag tills solen kommer så man kan känna på riktigt att sommaren är här.
(Bilden är tagen när vi var ute med båten förra sommmaren)

Kommentarer
Postat av: mia

Härligt! :D Bröllop är underbara! <3

2009-06-13 @ 11:01:31
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0