Stora lass av...

... NUTELLA!
Det är verkligen as gott!!!
Mamma och jag åkte till Farsta och handlade skor, och sen var det tänkt att vi skulle kolla lite på kläder till mig oxå, men jag kände mig hängig och hade ont i halsen, så vi handlade mat och åkte hem i stället.
När vi var i mataffären så lyckades jag i alla fall tigga till mig en burk med Nutella =D
Till mellis blev det: jordgubbar, melon, yoghurt och nutella, mums =P
Precis när vi hade ätit upp så började jag att tänka på  (det här kommer låta lite konstigt men) ett skåp, som jag la allt mitt godis i när jag var liten.
Asså det som jag inte orkade äta upp ...
Det visade sig att jag fortfarande inte hade rensat ut allt därifrån.
Jag tog en stor plast-påse och började  "ösa"  ut allt gammalt godis.
Hittade typ godis som hade gått ut 2006 ..., haha, ... men även en del gammla minnen, så som gammla kort som man gjorde när man var liten, så man kunde ge till folk när man gick påsk-kärring ..., buhu =(
Det var faktist lite tragiskt att behöva slänga allt gott godis ...
Men nu e det gjort i alla fall, och skåpet e omgjort till minnes-skåp!
Nu ska jag nog lägga mig och vila lite, känner mig inte alls bra ... =/





En FUL bild på en jordgubbe doppad i Nutella.


Det heliga skåpet, haha.


Allt gammalt godis ... !



Kommentarer
Postat av: othtjejen

Haha, det där kommer jag ihåg!!!

Hade glömt bort det...

2009-07-12 @ 18:20:53
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0