Inga framsteg!

Nepp, här blir det inga framsteg när det gäller headern ... =(
Det är så himla svårt!
Jaja, jag får väll vänta tills Mathilda kommer hem, så jag kan få lite hjälp här.

Idag gick jag i alla fall upp vid sju för att hinna åka till stallet med mamma innan hon åkte till jobbet.
Det var ju tänkt att vi skulle rida ut lite i skogen och så, men det regnade så mycket att vi bestämde oss för att bara kolla till dem.
Dom var verkligen jätte böta dom stackarna ... !
Dom hade ju stått ute hela natten i renget =(

Efter stallet åkte vi och handlade mat, sen åkte vi hem och kollade lite på TV innan vi åt lunch, och nu har mamma gått till jobbet.
Det är faktist lite skönt att vara ensam hemma =D
Nu ska jag nog äta lite mellis eller nåt, men vi hörs ♥



En blöt Jos <3


En blöt Sandor <3


Haha, en cool bild på Mini (lite smulor på golvet oxå ser jag, hihi)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0