Till Småland!

Japp, då bär det av mot Småland!
Vi ska neråt och hälsa på mammas kusiner och så, men det blir bara över helgen, så på måndag eller tisdag e jag garanterat tillbaka.


Men idag har jag i alla fall bara packat, tagit det lungt och varit i stallet med Mathilda.
Vi träffa typ en as konstig tant, som tydligen hade öppnat ett cafe vid vägen.
Hon typ tvingade oss att stanna, binda fast våra hästar och komma in och ta nåt. Men vi sa att vi inte hade några pengar, för att vi skulle slippa stanna, men då säger den jävla tanten att hon ska bjuda oss på nått att dricka, så vi var typ tvugna att säga "Ja tack, och amen". OCh sitta där och vara trevliga.
Men asså hon upprepade typ allt tretti gånger, plus att hon luktade sprit =(
Det va faktist lite läskigt, jag menar, ingen har någonsin varit där och fikat när jag har gått/ridit förbi förut, och det kan man ju förstå, man ser ju inte att det är ett cafe där, det är bara en glass-skylt på en barak typ, så hur ska man fatta att man ska fika där =S.
Stört!


Jaja, ha det så bra över helgen så hörs vi senast på tisdag, bye!♥

















Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-08 @ 19:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0