Men hallå!

Okay, igentligen borde jag vara glad, för det går äntligen att se statistiken igen ...
Men hallå!
Det ser ju inte klokt ut

Haha, jaja ...
Idag har jag gjort lite läxor (våga inte kalla min plugghäst eller nåt!), och pappa kom hem med kräforna, så dom har han och Jojos pappa kokat.
Asså jag måste erkänna att jag tycker lite synd om kräftorna ... =(

I morgon e det i alla fall en ny dag i skolan, och jag kan inte direkt påstå att jag längtar...
Inte nog med att det blir en jobbig dag i skolan, våran lärare i engelska har bestämt att vi ska åka till djugårn och kolla på nån  "Titanic" utställning!
Visst, det kan väll va roligt, men efter att först ha gått i skolan en hel dag (dessutom en måndag) så vet jag inte om man har så mycket posetiv energi kvar att ge ...



Dom äckliga kräftorna!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Huuu, kräftor är inte gott :D haha är du pluggis är jag också de ;D <33

2009-08-30 @ 20:38:59
URL: http://miamupp.blogg.se/
Postat av: othtjejen

Jag kan gå istället för dig på titanic saken ;)

2009-08-31 @ 08:35:47
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0