Hemma!

Äntligen hemma säger jag bara!
Jag har verkligen haft det kul och så, men jag började längta till lite lugn och ro, och sovmorgon.
I småland var jag på nått loppis, gick på nån kräftskiva (blä för kräftor!) och på vägen hem så gick åkte vi till det där stora köpcerntret: Ullared!
Det var as kul och vi handlad en del saker, och glömde helt bort tiden, så vi kom inte därifrån för ens vid halv sju, villket resulterade i att vi inte var hemma fär ens vid ett.


Idag har jag i alla fall varit med Mathilda.
Vi har kollat på "John Tucker Must Die", käkat kakor och varit i stallet och letat efter min ridhjälm, som vi inte hittade.
Så nu måste jag ha min gamla ikväll, när det är första gången på terminen på ridskolan =(
Jaja, jag ska i alla fall få träffa Mia som jag har saknat massor, och sen ska jag få rida Alaska oxå, så det blir nog bra ändå!
Jag ska lägga upp bilder på det vi köpte sen, eller i morgon, får se.
Bye!


                               





Kommentarer
Postat av: othtjejen

=)

2009-08-11 @ 17:58:50
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Postat av: andrea♥

mmmm mat :D

2009-08-17 @ 20:46:50
URL: http://byyness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0