Asså jag tröttnar!

Internet håller på och stänger av sig och så hela tiden, men nu har det i alla fall löst sig (enligt pappa, men det känns som om jag har hört den meningen förut)

Jaja, nu e jag i alla fall här, och ska väll beskriva min dag så gått det går.
Det känndes som den längsta dagen i mitt liv, och jag säger som min kära vän Nathalie: Jag kommer ha ångest när torsdagen närmar sig i fortsättningen =(
Som ni förstår så har jag inte haft den bästa dagen idag ...
Bla. så glömde jag att det var elevråd, och rektorn fick komma och hämta mig, och jag var tvungen och kliva in i konferansrummet där alla satt och väntade och stirrade.
Och sen när vi kommer ner för att ha slöjd (jag och mina kompisar) så har alla redan valt en plats och det finns bara ett bord kvar i salen att sätta sig vid.
Och det gjorde väll inget att vi satt där, men historien slutar inte där.
Det finns en del killar i min klass som typ alla hatar för dom tror dom äger stället .., och dom e typ fem stycken tror jag, och det finns bara plats för fyra personer vi ett bord!
Vilket betydde att en av dom jävlarna (ursäkta uttrycket) var tvungen att sitta hos oss!
Och så ska det va hela terminen ut!!
Kan det bli bättre?! =S


Haha, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Natt!s

HAHAHA kul med citat! :D

fin profilbild btw :)

och jag kommer skämma ut mig på torsdagar. Usch måste Primme känna samma personer som jag känner -.-?

2009-08-27 @ 20:41:04
URL: http://naho.blogg.se/
Postat av: othtjejen

Hahahahahahaha =P

Vi hade skolfoto idag =S det var inte heller så kul!

Kram

2009-08-27 @ 21:00:42
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Postat av: Mia

Jobbigt med internet :S <33

2009-08-27 @ 21:03:36
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0