en vecka sen

Det va en vecka sen jag blogga sist ... och jag tror inte ni orkar läsa vad jag har gjort hela veckan .. så vi hoppar över det bara ;)

Idag har jag och klassen vart på medis för att gå på nån utställning som kallas "Forskar Fredag".
Jag säger bara en sak: Gå inte dit!
Det va hur mycket folk om helst så man fick knappt plats där inne ... och hela stället kändes väldigt "lågpris".
Jag och en kompis smög iväg till burger king och käka pommes istället, mycket trevligare ;)
Just nu försöker jag beta av listan med alla läxor/andra saker som MÅSTE göras i helgen ... :(

Såhär ser min lista ut:

Plugga matte inför provet på måndag
♦ Läsa nya eng.kapitlet och göra övningarna till det
♦ Skriva om nollvisionen till trafikkunskapen
♦ Läsa i spanskaboken som ska vara utläst om två veckor (vi fick den idag?!)
♦ Göra fysikuppgifterna ... typ 20st.
♦ Skirva en uppsatts om kvävets kretslopp
♦ Rengöra akvarierna
♦ Och sist men inte minst så ska jag försöka hinna med mig själv oxå ... ;)


Kommentarer
Postat av: Mathilda-There´s only one tree hill

Kuuuuuul! :P <3

2011-09-23 @ 23:49:31
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0