11cm längre, och mycket gladare

Hej hopp på er!
Livet börjar ordna upp sig någorlunda nu ...
Life goes on lixom ;)

I går spenderade jag och mamma hela eftermiddagen och kvällen i skärholmens centrum och på Ikea.
Inne på Ikea får man riktig julstämning med pepparkake doftande ljus och julkulor överallt, lite tidigt kan jag tycka :O
Kvällen avslutades med Idol, och chips så klart ;)

En av mina fynd jag sprang på igår :D
Igentligen behöver jag inte vinterskor (speciellt inte några med en 11cm stilettklack) ... men jag blev bara sååå kär!

Kommentarer
Postat av: Mathilda-There´s only one tree hill

Sååååå snygga! :D <3

2011-10-10 @ 20:09:45
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0