Skogens egna skatter

Tjo!
Idag e en sån där russindag, allt går precis som jag vill att det ska :D
(... ta i trä ...)
Vi slutade vid 13.10 och då va jag duktig och stannade på läxhjälpen och gjorde all matten och fysiken.
När jag kom hem käkade jag lite mellis ...
Lite senare åkte jag och mamma till skogen med Nellie.
Solen sken och det va hur varmt som helst,
fast dem sa på tv:n att det skulle regna idag :O
Och jag säger som mamma:
"Varje dag som dem säger att det ska bli regn, så skiner solen.
Om det här e regn för dem så får det gärna regna hela hösten".
Och som om det inte va bra nog,
så hittade jag två praktexemplar av kantareller :D



Kommentarer
Postat av: ♥ Mathilda-There´s only one tree hill

Åhhhh! :D <3

2011-09-01 @ 10:30:45
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Postat av: Mia

Oooh kantareller är så gott! :D



Svar: Jaa dom är jättefina! :D Har en i blå nu också som jag fick igår när jag fyllde år! ;) <3

2011-09-02 @ 19:35:47
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0