:D :D :D :D

Freeeedag!!!!
Efter en hel vecka i skolan så börjar man plötsligt uppskatta denna dag SÅ mycket mer!
Det har varit så mycket i veckan att jag knapt har hunnit andas ...
Men nu e det inte mycket läxor kvar så jag kan lätt pusta ut en sekund, och det e ju tur det för jag ska nämligen inte vara hemma i helgen.
Jag och sötisen Jojo har bokat in oss på en bussresa till: Ullared!
Shopping Shopping Shopping!!!
Ska bli så kuuuuul!!!!! :D :D :D
Vi åker sent ikväll, framme vid sex/sju nån gång i mornbitti, shoppar tills vi stupar och åker hem vid tre.
Så jag lär va ganska trött när jag, vid nio,
kommer hem igen så det blir nog inget bloggande förens på söndagen, håll ut ;)
Nu måste jag fortsätta packa här,
men ni får ha en underbar helg ♥
Och njut av ledigheten!


(Bilden är lånad av Google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0