SO!

"Vill gudarna det rätta för att det är rätt,
eller är det rätta rätt för att gudarna vill det?"

Ja, det kan man ju fråga sig ....
Men lixom när i framtiden skulle jag ha nytta av att sitta och grubbla över det?!
Som ni kanske förstår så börjar jag tröttna på att plugga till provet, speciellt när man vet att det pågår en spännande fotbollsmach på tv ... =(
Skit e va det e!! Usch, jag har redan tröttnat på skolan, hur ska det här sluta?
Vi har ju knapt gått halva terminen ens ..., blä =S

Jaja, måste fortsätta plugga, hoppas ni har en roligare kväll =)



Kommentarer
Postat av: Mia

Aw... religion är inte min grej! Har inte precis mycket bättre kväll. Är fortfarande sjuk....<33

2009-09-09 @ 20:11:17
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0