Sorry ...

Det blev inget bloggande igår, men jag har mina förklaringar =D
För det första så var jag i stallet till sju, eller nåt sånt ...
Och när jag kom hem där i från var jag helt stelfrusen, och var helt enkelt tvungen att ta en dusch det första jag gjorde, och sen blev jag as hungrig, och var tvungen att käka oxå =P
Och efter det så började ju Idol, och det kan man ju inte missa!
Under tiden som det va Idol så började jag få jätte ont i halsen, så jag fick ta alvedon =(
Och då hade jag lixom tappat suget på att blogga så jag kolla på big brother i stället, hihi.

Idag ska jag nog bara ta det lugnt och hoppas på att halsen ska må lite bättre av det, man kanske skulle spela lite sims 3, det va ett tag sen ...
Haha, jaja ...
Bye



Jos <3


Fullmåne igår!


Kommentarer
Postat av: Mia

haha :) ja så kan det bli ibland :)<3

2009-10-03 @ 11:47:25
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0