skolavslutning!

Äntligen, säger jag bara!
Idag e det skolavslutning och jag är riktigt taggad, hehe.
Men vädret hade ju kunnat varit bättre måste jag säga. Regn var inte precis det vädret som jag hade beställt (haha).

Dagen ser ut så här:
08.50: då ska vi ses i klassrummet bara för att sammlas lite. Sen ska vi väll ut på skolgården (det känns ju jätte mysigt i det här vädret) och där ska vi väll lyssna på rektorns tal och lärarna ska väll sjunga lite som dom alltid brukar göra. Efter det ska vi upp i klassrummet och få våra betyg (jag e riktigt nervös över det kan jag säga).

ca.10.30: då "slutar" vi eller vad man ska säga. Då änligen så börjar sommarlovet på riktigt!

12.00: ska träffa vännerna på "Primo" för att äta lunch, mysigt.

16.00: hem till min barndomsvänn Yojo tillsammans med några andra och käka middag.

Ja det är väll  i stort sett så som min dag kommer att se ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0