Tråkväder

Regnar/snöar ute ... mysigt värre :/
Men det va en ganska kort skoldag, och ikväll ska jag till stallet så jag känner mig rätt glad ändå.
Va så skönt att slippa göra någr läxor igår ... men nu e det desto mer istället!
Fick reda på att jag ska hinna göra två redovisningar (svenska och engelska), ett matteprov oh ett kemiprov innan påsklovet! :O
Blääääää
Just de, jag ska hinna läsa två romaner, en på svenska och en på engelska, oxå ... :(
Ne nu släpper vi det, jag måste lära mig att tänka positivare och ta de lite mer som det kommer :)
Snart ska jag ju till stallet, får tänka på det :D


Längtar till somaren!!!! :D

Kommentarer
Postat av: ♥ Mathilda - Theres only one tree hill

Sv: Fan då!!!!!!!!! Jag vill oxå ha du! <3

2011-03-29 @ 17:27:37
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Postat av: Mia

Va fiiin bild och snygg din nya design är! :D <33

2011-04-01 @ 15:44:50
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0