God Morgon!

Tidig morgon för mig idag, men det beror på att vi typ skulle ta upp båten idag, och då gick jag upp ch hjälpte mamma packa och komma iväg (eftersom min pappa inte brukar va så bra på det, hihi)
Och nu e det ju helt omöjligt att somna om ... !
Asså jag kommer va så grymt trött i kväll, och jag som ska till Malin!
Jaja, vi ska ju typ kolla på film, och mysa med lilla Bizzi =D och det e ju inte så jobbigt.
Nu när man ändå e vaken så finns det väll ingen ursäkt att inte börja med den stooora läxhögen =(
Hur ser eran lördag ut?



Bild från förra året när båten skulle upp, inte så snygg, men alla vägra ju stå still! =P




Kommentarer
Postat av: MIa

haha va skoj!;)



jag ska nog städa lite idag! :P <3

2009-10-10 @ 10:59:07
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0