En sjukt bra söndag!

Aa, en sån har jag haft idag =D
Jag vaknade visserligen lite ... ovanligt?! av att mathilda ringer.
Men sedan åkte vi i alla fall till stallet med linnea och kollade på några tävlingar dom hade där eftersom dom hade den årliga höst"festen".(och både jos och sandor var jätte duktiga)
Det var kul, men as kallt! 
Btw, vi åkte moppe dit!
Änligen, säger jag bara!
Låter ju helt stört kanske att jag inte kört något sen jag tog moppe-kortet, men det har varit så mycket i vägen lixom =S

Sen på eftermiddgen åkte mathilda med mig hem och bada bubbelbad för att värma oss lite.
(synd att du inte kunde hänga med, linnea =(
Och kl. sex (eller ja, fem i sex men i alla fall) satt vi framför tv, och räknade sekundena (ne, det gjorde vi inte, men det va roligare att skriva så) tills One Tree Hill säsång 7 skulle börja!
Lite tråkigt att inte Lucas och Peyton e med =(
Men avsnittet var i alla fall as bra!
God natt på er!




Kommentarer
Postat av: Mia

lotta!!! jag visste inte att de inte var med! :O <3

2009-10-18 @ 22:53:30
URL: http://miamupp.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Super kul!

Sv: Tack =D <3

2009-10-19 @ 08:37:11
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0