Hemma!

Eller ja ...., Som en del kanske märkte så bloggade jag ju lite redan igår, men jag kom hem på kvällen och orkade lixom inte göra något långt inlägg om hur helgen varit.
Men jag har i alla falll haft det jätte bra!
I fredags fixade vi mest för att få det mysigt, och gjorde listor på saker som vi kommer behöva när vi ska vara ute på havet i nån vecka eller så.
På lördagen åkte vi hem för att kaninen skulle hämtas, buhu saknar den redan!
Men då följde i alla fall Mathilda med oss tillbaka till båten =D
Det är rätt tråkigt utan nån kompis, kan jag säga ...
På kvälle grillade vi och kollade på film "John Tucker Must Die", den e verkligen as bra =D
På söndagen tog vi det mest lugnt ...
På kvällen (när vi var hemma) kom min bror och hälsade på, för han skulle greja nåt med bilen.
Det var i alla fall kul att se honom, det händer inte varje dag kan jag säga, haha.
Nu skulle jag och mamma ha käkat voflor, men mamma råkade tapppa voffelgärnet så det pajade, så nu försöker vi steka plättar på voffelsmeten, haha vi får väll se hur det går ...








Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för att du läste gullunge <3

2009-07-13 @ 12:48:12
URL: http://miamupp.blogg.se/
Postat av: natta

hej hej, jag säljer smycken och kommer samla ihop ett gäng med tjejer snart.

Skulle du vara intresserad utav att komma och kika på smyckerna samtidigt som du träffar andra bloggare?

Detta kommer att hållas i Stockholm, maila mig vid intresse.

Du är bjuden! + dina vänner

mailadress: [email protected]



självklart kan du också skriva en kommentar på bloggen min.

Om du mailar glöm inte att skriva din bloggadress.



Hoppas vi ses

2009-07-13 @ 12:52:06
URL: http://natalies.se
Postat av: othtjejen

=)

2009-07-13 @ 15:02:06
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0