...

Halli hallå!
Det har varit lite mycke den senaste tiden så jag har inte hunnit blogga nåt ...
Men i går var jag och mamma i alla fall i farsta och åt lunch med morfar, innan mamma skjussade mig till Mathilda.
Där solade jag på nån flyt-sak, medans Mathilda och Linnea badade.
Sen åkte vi till stallet, och efter det bakade vi pizza hemma hos Linnea.
Idag har jag varit i stallet med Oscar och Mathilda.
Asså det var jätte mucket bromsar och myggor, så vi höll typ att dö .... =S
Men vi red i alla fall till ett cafe i närheten och käkade lunch, det är så himmla snällt att vi får ha med oss hästarna dit =D
Och nu e jag hemma och försöker fixa en gratis header på noescape.blogg.se
Men vi hörs väll ... =D



Just det vi har ju typ gjort egen jordgubbs-sylt oxå, as god =D



Sötnosar ... <3



Jos och hanns nya älskling, haha.



Min lunch i farsta, grekisk sallad ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0